»Snovalci festivala se pogosto sprašujemo o radijskem mediju in prihodnosti avdiovsebin ter nanje iščemo raznovrstne, neobičajne in kolikor se da kreativne odgovore.«
»Kdo jih ustvarja najbolj kreativno in kako? Jih bo umetna inteligenca ustvarjala bolje? Vrhunska zvočna produkcija je lahko tudi igra, radijska igra. Kdaj avdioigra postane dokument časa in kdaj avdioprodukcija dokumentarec? Vse več ljudi ustvarja zvočne vsebine, vse več jih posluša podkaste. Kaj sploh še ostane radiu? Navdih?«
»Vzpostavitev Radioplayerja je po njegovih besedah nujen korak za slovensko radijsko krajino, saj ima radio namreč prihodnost zgolj v primeru, da bo uspešno tekmoval z drugimi avdiovizualnimi medijskimi vsebinami, in sicer z boljšo dostopnostjo in uporabniku prijaznejšo izkušnjo.«
»Organiziramo Avdiofestival z željo, da to postane reden način predstavljanja najboljših avdiovsebin, ki so na voljo poslušalcem.«
»Zato ni nič nenavadnega, da je že zdaj na voljo obsežen, raznolik, pester, relevanten, aktualen nabor avdiovsebin, a najpomembneje je, da je zanimanje zanje med poslušalkami in poslušalci veliko in še narašča.«
»V čem je prednost živega radijskega programa?«
»Ali nam to uspeva? Glede na visoko poslušanost je odgovor da. Radio Slovenija pa mora gledati predvsem v digitalno prihodnost.«
»Mirno lahko rečemo, da tri četrtine ljudi tako ali drugače bolj ali manj pogosto ali redno še zmeraj spremlja radijske programe, kar je izjemno visoka številka.«
»Zgoščeni trenutki v bližnjih odnosih so odlično izhodišče za kratko radijsko igro, saj je radio intimen medij.«
»Ali podkast potrebuje urednika?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju